Wil jij op een snelle, interactieve manier je kennis over
gedragsverandering vergroten? Dan is dit spel zeker iets voor jou.
Acht jaar geleden ontwikkelden we een interactief 'veranderspel' voor groepen van vier tot tien personen. De voorbije jaren zijn er best veel inzichten bijgekomen over het veranderen van gedrag. Hoog tijd, zo dachten wij, voor een nieuwe versie.
Benieuwd geworden? Zin gekregen om in jouw organisatie een spelnamiddag te organiseren? Laat het ons weten. Wij brengen de kaarten, de dobbelstenen en het spelbord met veel plezier tot bij jou. We laten je kennismaken met verrassende, en vooral heel bruikbare, inzichten voor jouw organisatie.
Wie nu denkt: Knowledge On the Spot, een spel? Inderdaad, en dat doen we natuurlijk geheel volgens de inzichten van de wetenschap.
Sailer,
M., & Homner, L. (2020). The gamification of learning: A
meta-analysis. Educational Psychology Review, 32(1),
77–112.